Wędkarskie zakupy w internecie, czyli mały poradnik na co zwracać uwagę by nie dać się złapać na haczyk + RABAT DLA CZYTELNIKÓW!



 W tym sezonie jakoś tak się złożyło, że wymieniłem sporą część zawartości wędkarskiej szafy. Kupiłem nowe wędki, kołowrotki, oczywiście regularnie uzupełniałem pudła z przynętami, a niektóre tworzyłem wręcz od podstaw. Z racji tego, że nie mam zazwyczaj czasu by odwiedzać sklepy stacjonarne skupiłem się głównie na zakupach w sieci i dzięki temu przetestowałem około 10 sklepów internetowych działających w naszym kraju. Od początku rodził mi się w głowie ten tekst, więc starałem się nie być łatwym klientem, zadawałem pytania, oczekiwałem szybkiej wysyłki, oceniałem jakość zapakowania towaru. Efektem tej wzmożonej aktywności zakupowej jest poradnik, który mam nadzieję pomoże Wam kupować w sieci bez żadnych obaw i problemów. Przy poradniku współpracowałem ze sklepem, który w testach wypadł najlepiej, i który przygotował z tej okazji specjalnie dla Was ofertę promocyjną (szczegóły na końcu tekstu). Dodatkowo by skupić się na tych aspektach, które dla Was są najważniejsze przeprowadziliśmy w grupie Łączy nas Wędkarstwo ankietę na temat oczekiwań jakie macie w kwestii internetowych zakupów. Zapraszam serdecznie!  INFORMACJE O RABACIE DO SKLEPU REDPKIE.PL ZNAJDZIECIE NA KOŃCU TEKSTU.





Jak rozpoznać dobry sklep internetowy?
Z pozoru pytanie to wydaje się trącić banałem, ale tak naprawdę wybór sklepu, w którym chcemy wydać pieniądze wcale nie jest taki prosty. Na rynku działa bardzo wiele tego typu podmiotów jednak wiele z nich ma na koncie mniejsze lub większe grzechy, które jak dla mnie wykluczają je z potencjalnych zakupów. Czym zatem kierować się przy wyborze sklepu internetowego?  Dobry sklep  to taki, który jasno komunikuje swoim klientom podstawowe kwestie, czyli: informuje o czasie wysyłki, przy produktach podaje czy są dostępne na magazynie, nie zawyża kosztów dostawy, podaje kontakt do sprzedawcy i chętnie rozmawia z kupującym, organizuje akcje promocyjne, które dają nam możliwość skorzystania z atrakcyjnych ofert. Najważniejsze moim zdaniem są trzy filary: szybka wysyłka, realna dostępność towaru na magazynie, tania dostawa. Moim zdaniem warto też zwracać uwagę na to czy wybrany przez nas sklep sprzedaje też stacjonarnie – nie wiem bowiem czy wiecie, ale kupując w sklepie, który prowadzi też sprzedaż „nieinternetową” bardzo często otrzymujecie wędkę lub kołowrotek z wystawy, która była już testowana przez wielu „oglądaczy”.
Jak wspominałem wyżej w tym roku przetestowałem kilka internetowych sklepów wędkarskich i doświadczyłem od wysyłki praktycznie w dniu gdy opłaciłem zamówienie do tygodniowego oczekiwania, po którym otrzymałem paczkę niekompletną. Sklepem, z którego byłem najbardziej zadowolony jest redpike.pl i dlatego też współpracuję z nimi przy tym tekście, a na końcu artykułu znajdziecie specjalną ofertę dla czytelników przygotowaną właśnie przez redpike.pl



Kontakt ze sprzedającym i profesjonalne doradztwo – rzecz jak pokazała nasza ankieta bardzo ważna dla klientów, a niestety przez większość sprzedawców bagatelizowana. Często dzieje się tak, że przy zakupach internetowych pojawia się wiele pytań odnośnie sprzętu i niestety odbijamy się od muru milczenia ze strony sprzedawcy, dlatego też podoba mi się podejście, które prezentuje redpike.pl czyli jasno i czytelnie komunikowane kanały kontaktu, jest mail, jest telefon, jest livechat. Możemy dzwonić, pytać pisać i nikt się przed nami nie będzie ukrywał.



Prezentowanie na stronie towarów, które są na magazynie – rzecz moim zdaniem fundamentalna, czyli pokazywanie prawdziwych stanów magazynowych, a jak dobrze wiecie większość sklepów w naszym kraju dodaje do oferty tysiące produktów, a po zakupie okazuje się, że na niektóre z nich musimy czekać lub co gorsze są już w ogóle niedostępne. Dla mnie to całkowicie dyskwalifikuje sklep z zakupów. Sklep powinien przy produkcie zamieszczać info o dostępności towaru. Jeżeli takiej notki brakuje, a oferta liczy tysiące produktów macie jak w banku, że duża część z nich nigdy nie widziała magazynu sklepu i być może znajduje się na magazynie dostawcy, ale pewności nie ma żadnej. Dlatego doceniam prezentowanie oferty tak jak ma to miejsce w redpike.pl – przy każdym towarze jest info o dostępności i co ważne jest to info realne – (wszystko co jest dostępne na stronie, jest faktycznie na magazynie i może być u Ciebie na nastepny dzień) - robiąc zamówienie na zestaw plus różne drobiazgi dostałem wszystko zgodnie z moim koszykiem.


Szybka i tania wysyłka. Niestety jest to temat, który w przeważającej ilości polskich internetowych sklepów wędkarskich po prostu kuleje. Bardzo często skompletowania i wysyłka zamówienia trwa kilka dni, co jak dla mnie mocno zniechęca wędkarzy do zakupów w sieci. Jeśli spojrzymy na koszty wysyłki również nie jest różowo, większość sklepów jeśli oferuje darmowego kuriera to zazwyczaj próg jest stosunkowo wysoki i przy zakupie nawet sporej ilości wędkarskiego drobiazgu cała zabawa staje się średnio opłacalna. Na redpike.pl darmową dostawę mam od bardzo niskiego progu, czyli 99zł oraz co zdarza się u nas niezmiernie rzadko paczki są wysyłane ekstremalnie szybko. Przy zamówieniu do godziny 15, większość paczek następnego dnia jest już u klienta. Kupiłem, przetestowałem – działa.


Promocje. Klienci uwielbiają promocje, więc trudno się dziwić, że szukają ich  też w internetowych sklepach wędkarskich i tu moi drodzy mam specjalnie dla Was ofertę promocyjną  na jesienne zakupy od sklepu redpike.pl.


Kupując na redpike.pl w  w okresie 8.10-31.10.2018r za minimum 299zł otrzymacie darmową wysyłkę oraz rabat w wysokości 30zł. Jest to specjalna oferta dla czytelników Połamanie Kija, którą uzyskacie wpisując w waszym koncie klienta na redpike.pl kod rabatory  – POLAMANIEKIJA.

Klikacie - Twoje konto. Następnie - profity za bycie lojalnym klientem.




W oknie, które się Wam otworzy wpisujecie kod rabatowy POLAMANIEKIJA i klikacie AKTYWUJ.

Internetowe sklepy wędkarskie rozwijają się dziś bardzo dynamicznie. Jako, że e-commerce jest branżą, z którą jestem związany zawodowo z radością obserwuję, że na rynku pojawią się sklepy działające naprawdę profesjonalnie takie jak redpike.pl. W drugiej części artykułu opiszę zagadnienia prawne dotyczące reklamacji i zwrotów, co bardzo często rodzi wiele trudnych pytań.

Wiesław Czajkowski – Połamanie Kija!



Komentarze

  1. Ogólnie należy uważać na zakupy w internecie jeżeli jeszcze nie znamy tego sprzedawcy. Dlatego np. gdy ja chcę kupić jakaś elektronikę to chętnie zamawiam ją z http://www.aliexpress.com/category/44/consumer-electronics.html?switch_new_app=y i muszę przyznać, że bardzo lubię takie zakupy przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda przy łowieniu ryb to cisza i skupienie potrzebne, ale już po wędkowaniu dla odprężenia można sobie muzyki posłuchać. Zawsze lepszy efekt jak ma się przy sobie przenośny głośnik. Takich nie brakuje na https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Sony.bhtml . Dużo lepszy efekt odbioru dźwięku, to też może być dobry prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat takie zakupy to najchętniej robi mój mąż bo jest zapalonym wędkarzem. Jak widziałam to często sporo towaru zamawia przez sklepy internetowe. Wtedy kurier w ciągu jednego dnia jest u nas w domu z przesyłką. Czytałam o tym czasie dostawy 24 godziny na https://www.sendit.pl/blog/dostawa-w-24-godziny-jak-zrozumiec-czas-dostawy-u-kurierow i faktycznie jest to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakupy przez Internet mają jedną najważniejszą zaletę, pozwalają nam zaoszczędzić czas, i pieniądze jeśli akurat sa fajne promocje. Dlatego czasem warto zrobić zakupy online.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Copyright © Połamanie Kija